item 1

Είσοδος

Η είσοδος στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών αιτημάτων γίνεται με τα στοιχεία του ιδρυματικού σας ηλεκτρονικού λογαριασμού [username_AT_uoc.gr]
 item 2

 
Πιστοποίηση

Με την πρώτη είσοδο στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών αιτημάτων αυτομάτως πιστοποιούνται τα στοιχεία σας μέσω της υπηρεσίας καταλόγου (LDAP) του Πανεπιστημίου Κρήτης.

 item 2


Συμπλήρωση

Συμπληρώνετε τα πεδία της φόρμας σύμφωνα με τις οδηγίες και μεταφορτώνετε τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα (δικαιολογητικά) σε μορφή Κειμένου (*.doc/docx: για το πρακτικό) και σε Τύπο φορητού εγγράφου (*.pdf: με τις υπογραφές).
 item 2


Καταχώρηση

Με την υποβολή της αίτησης σας, στην τελευταία καρτέλα της πλατφόρμας, καταχωρείται το αίτημα και ακολουθεί ο έλεγχος από την αρμόδια υπηρεσία και τον αρμόδιο Αντιπρύτανη προκειμένου να υποβληθεί οριστικά.

 item 2


Ενημέρωση

Ενημερώνεστε για την καταχώρηση της αίτησής σας λαμβάνοντας μήνυμα στην ιδρυματική ηλεκτρονική θυρίδα σας.

Παρακαλούμε όπως παρακολουθείτε την ιδρυματική ηλεκτρονική θυρίδα σας, έως ότου ολοκληρωθεί το αίτημά σας. Σε περίπτωση που από τον έλεγχο ζητηθούν επιπλέον στοιχεία θα πρέπει να προσκομισθούν άμεσα προκειμένου το αίτημα να υποβληθεί οριστικά.

 item 2


Συνεδρία

Η ημερήσια διάταξη των συνεδριάσεων του Πρυτανικού Συμβουλίου καταρτίζεται από τον Πρόεδρο - Πρύτανη του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Το αίτημα σας θα ενταχθεί στα θέματα της ημερήσιας διάταξης έπειτα από τη σύμφωνη γνώμη του.

 item 2


Απόφαση

Η απόφαση αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη γραμματεία του Πρυτανικού Συμβουλίου του Πανεπιστημίου Κρήτης στις αρμόδιες υπηρεσίες για ενημέρωση και περαιτέρω ενέργειες με κοινοποίηση στον αιτούντα.

Η παραλαβή της απόφασης σε έντυπη μορφή, εκδίδεται έπειτα από σχετικό αίτημα προς τη γραμματεία του Πρυτανικού Συμβουλείου στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση [prytaniko_AT_uoc.gr].